wtorek, 3 września 2013

TUMBLR

heii.
Wstałam o 12, zjadłam śniadanie, wysłam na taras i opaliałm laptopa.
Tak właśnie wyglądał cały mój dzień bardzo pracowity. Miałam go spędzić w ogóle inaczej, ale usiadłam na tumblr, a co się z tym wiąże? Cały dzień zmarnowany ponieważ jak dorwę się do tumblr siedzę na nim cały dzień (to bardzo wciąga).

Chyba już wiem gdzie pójdę do szkoły i nie jestem z tego zbytnio zadowolona ponieważ będę musiała jeździć 15 km. do Biberachu ( tak wiem fajana nazwa) 
No cóż tylko ta szkoła blisko mnie uczy języka Niemieckiego więc wyjścia nie mam.

Postanowiłam, że mój kanał na YT nie będzie połączony z blogiem. Będę dodawała często filmiki postaram sie 2/3 razy w tygodniu. Dziś jestem nie ogarnęta i nic mi się nie chce.. helpp!

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i napewno wpadnę na twojego bloga ♥
Uznaję krytykę tylko ją uzasadnij