niedziela, 1 września 2013

in home

heii.
Pożegnanie z przyjaciółmi i rodziną było bardzo ciężkie (płacz i płacz), ale jakoś dałam radę... Teraz jestem już w Niemczech i te 2 tygodnie w Polsce były naprawdę świetne. Szczerze nie chciałam wracaś w ogóle, ale nie miałam wyjścia. W samochodzie spędziłam ponad 12 godzin które przespałam haha.
Byłam taka szczęśliwa, że jestem w Polsce i moge spędzać czas z osobami które kocham. Jednak przez te wygłupy wróciłam chora (mam straszny katar i gardoł mnie boli).
Nagrałam parę filmików, które dodam wkrótce. Mój aparat trafił szlak i teraz jedyne czym mogę nagrywać i robić zdjęcia to iPad lub telefon. Może za parę tygodni będę miała lustrzankę to jakość się poprawi.



Poczetek roku mam 9.09, ale jeszcze nie wiadomo gdzie pójdę do szkoły. Wy macie chyba jutro i życze wam powodzenia w nauce haha ♥






JAKI FILMIK CHCECIE ZOBACZYĆ NASTĘPNY?

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i napewno wpadnę na twojego bloga ♥
Uznaję krytykę tylko ją uzasadnij