czwartek, 25 lipca 2013

butterfly project - you are not alone

Hey.
Ile razy mówiono ci, że jesteś gruba, brzydka lub po prostu coś z tobą nie tak? Mi masę razy. Zazwyczaj staram się skupiać na pozytywach, ale wczoraj kiedy nie mogłam spać naszło mnie na myślenie sama nie wiem skąd. Usiadłam na balkonie i gapiłam się myśląc w niebo do 2 nad ranem. Przypomniało mi się tak właściwie wszystko co ludzie mi powiedzieli. Tak nie jestem idealna, ale nikt nie jest. Mam ciężki charakter, ale jeżeli naprawdę ci na mnie zależy zaakceptujesz to..
Ile razy chciałaś się pociąć? Naprawdę nie warto, a wiesz dlaczego? Bo wielu osobą na tobie zależy i może ty nawet nie wiesz o ich istnieniu. Wiecie co? Ogarnęłam to, że najlepiej jest mieć w dupie wszystkie osoby które sprawiają ci przykrość. Po co się okaleczać dla nic nie wartej osoby? To sprawi tobie krzywdę, a jej da tylko determinacji do dalszego działania.
butterfly project - 

1.Kiedy czujesz, że chcesz się pociąć, weź marker lub długopis i narysuj motyla na skórze, w miejscu gdzie występuje samookaleczenie.
2. Nazwij motyla imieniem ukochanej osoby lub kogoś kto jest dla ciebie na prawdę bardzo ważny.
3. NIE zmywaj swojego motyla.
4. Jeśli potniesz się zanim motyla już nie będzie na twojej ręce to umiera. Jeżeli nie potniesz się to żyje.
5.Jeśli masz więcej niż jeden, cięcie się zabija je wszystkie.
6. Inna osoba może narysować motyla na tobie. Te motyle są wyjątkowe. Dbaj o nie.
7. Nawet jeśli się nie tniesz, nie krępuj się narysować jakiegokolwiek motyla, aby pokazać swoje poparcie. Jeśli to zrobisz nazwij go imieniem kogoś kto teraz cierpi. Pokaż mu go. To może pomóc.

NIE JA SIĘ NIE TNĘ!

10 komentarzy:

  1. Zgadzam się :) , świetny pomysł. Ja też się nie tnę, ale chciałabym nosić go za kogoś :)) .

    OdpowiedzUsuń
  2. żartujesz, że ktoś powiedział ci że jesteś gruba? ;o dobry projekt tylko żey wszyscy z niego korzystali.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ludzie potrafią być okropni :(

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny ten projekt ;)
    myślę że wielu osobom może pomóc ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten projekt jest wspaniały, cieszę się za każdym razem, gdy widzę motyla na czyjejś ręce :')
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z tym projektem! chociaż mi się wcale nie przyda... owszem, mam swoje humory i dołki, ale nie mam odwagi i sumienia się ciąć:) ale myślę, że to komuś może pomóc:)
    dzięki za miły komentarz!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy pomysł. Mnie sporo osób obrażało, ale nigdy nie pomyślałam o tym żeby się ciąć, szkoda mi było ręki... jestem za tą akcją :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i napewno wpadnę na twojego bloga ♥
Uznaję krytykę tylko ją uzasadnij