wtorek, 23 lipca 2013

active life

Hey.
Właśnie wróciłam ze szkoły i był to ostatni dzień. Tak się cieszę bo teraz jest już tylko 'Chill' i wakacje w Polsce. Te wakacje nie są zbyt ułożone bo po przeprowadzce nie zbyt mieliśmy czas żeby je zaplanować. Ciesze się na spotkanie z moimi przyjaciółmi ponieważ rozstanie przed wyprowadzką nie było zbyt proste.
Przepraszam, że nie pisałam teraz postów, ale nie dość, że mój aparat się zepsuł to jeszcze internet. Pomyślałam, że mogłabym nagrać jakiś filmik z pytaniami bo dość sporo zadawaliście mi ich na starym blogu. Więc jeżeli macie jakieś pytania to zadawajcie w komentarzu (pytania dowolne), a ja dodam je do tamtych.
active life
bieganie - od paru tygodni staram się żyć aktywnie. Ćwiczenia sprawiają, że naprawdę czuję się lepiej. Dzięki nim stałam się również szczuplejsza.

przepraszam, że nie mam innych zdjęć, ale przez ten aparat nie mogłam zrobić nic lepszego. postaram się jak najszybciej coś z tym zrobić.

13 komentarzy:

  1. Ja od wczoraj się wzięłam za siebie. ;} Zaczęłam jeździć na rowerze stacjonarnym. Fajny zestaw ubrań do ćwiczeń. Dziękuję za miły komentarz u Mnie. ;*
    Zapraszam na konkurs, do wygrania nagłówek bloga. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hej gdzie kupiłas ciuszki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sama bluzka w dwóch postach, nie pocisz się??

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobisz filmik z niemiec lub z wakacji? Prosze ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. super post !
    obserwuję i liczę na to samo :3
    wpadnij klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też ostatnio wziełam się za siebie i zaczęłam więcej się ruszać ^^
    fajny zestaw ubrań ;3

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hej zrobisz room tour ? proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też staram się biegać xd
    Gdzie chciałabyś spędzić wymarzone wakacje?
    Co sądzisz o internetowych przyjaźniach?
    Jakie masz oceny?
    Ulubiony owoc?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne spodnie mam podobne ;D
    ZAPRASZAM DO MNIE ; http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, teraz dopiero wakacje ? :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne spodnie! :) Zapraszam: http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spodnie *-* gdzie kupiłaś? ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz i napewno wpadnę na twojego bloga ♥
Uznaję krytykę tylko ją uzasadnij